campagne

 

Totaal reclame

 

Het doel van een reclamecampagne is om uw doelgroep over een langere periode steeds nieuwe impulsen te geven. Door het enorme aanbod aan reclame en media zal de consument steeds sneller de aandacht verliezen.

Het is daarom belangrijk om consistent nieuwe prikkels te bieden waardoor de aandacht weer naar uw product uitgaat. Met een goed doordachte reclamecampagne kunt u dit doel bereiken.

 

Belangrijke factoren

De belangrijkste factoren voor het opzetten van een effectieve campagne zijn o.a:

Originaliteit, Duidelijkheid, Activerend vermogen, Onderscheidend, Relevantie, Consistentie, Herkenning

 

Bij Gerja combineren we de bovenstaande factoren tot een doelgericht plan.

 

Omvang van de campagne

Een langlopende reclamecampagne kan bestaan uit diverse uitingen.

Dit is geheel afhankelijk van het product en het doel.

 

Hieronder een korte voorbeeldopsomming.

• Folder/flyers/posters

• Stoepborden/banners en andere buitenreclame

• Diverse advertenties

• Internet reclame/banners

• Eventueel een tijdelijke website

• Gadgets (pennen, balonnen, mokken)